Kako do ravnog trbuha nakon poroda?

Mnoge žene nakon poroda sanjaju o „povratku“ svog tijela kakvog su imale prije trudnoće, a ono što zasigurno ne ide u prilog jesu i društvene mreže koje nam nameću čudesan gubitak kilograma nakon poroda.

 

Drage moje žene, majke, kraljice ono što vidite na društvenim mrežama nije ni približno onome što se nalazi u stvarnosti ,zato si ne stvarajte pritisak i dopustite svom tijelu odmora onoliko koliko vam ono samo traži.

 

Nijedan porod nije isti, a komplikacije koje dolaze s porodom nije nešto na što Vi same možete utjecati. Ono na što Vi same možete utjecati jesu vođenje zdrave i uravnotežene prehrane , uvođenje umjerenog gibanja i postupno vraćanje tijela u prvobitno stanje, iako i same morate biti svjesne da ono više nikada neće biti isto.

Razdolje od 6-8 tjedana nakon poroda idealno je za postupno uvođenje fizičke aktivnosti, ali svakako je savjet da svaka žena mora slušati svoje tijelo i dati mu vremena za povratak u pretporođajno stanje.

FOTO:Unsplash

 

Prehrana je prvi važan korak na tom putu. Ona mora biti uravnotežena, bogata vitaminima, mineralima, esencijalnim masnoćama i mnogim drugim hranjivim tvarima. Obroci moraju biti manji te raspoređeni na 4-6 obroka na dan, a ono na što mnogi zaboravljaju u procesu mršavljenja je pijenje dovoljne količine vode.

Ako ne unosite dovoljno tekućine sam proces mršavljenja bit će značajno usporen. Drugi važan korak u ovom procesu je da probudite svoje tijelo i uključite ga u neku aktivnost. To ne mora nužno uključivati odlazak u teretanu (za koju će mnoge mame reći da nemaju vremena), krenite za početak s aktivnim šetnjama sa svojim bebicama.

 

FOTO:Unsplash

 

Aktivnim hodanjem u sat vremena možete izgubiti od 300-500 kcal. Iskoristite svaki slobodan trenutak s bebom za neku fizičku aktivnost i tijelo će Vam biti zahvalno. Postepeno ćete uvoditi ciljani program vježbanja koji možete izvoditi u kućnoj atmosferi dok bebica spava. Ako ste bile aktivne i prije trudnoće onda će sav ovaj proces gubitka kilograma biti značajno olakšan jer tijelo pamti te će Vam trebati manje vremena za povratak u prvobitno stanje od nekoga tko prije same trudnoće nije bio fizički aktivan.

 

Postavite si realne ciljeve, budite strpljive i uporne, a rezultat će zasigurno doći.

 

 

_________________ POVEZANI ČLANCI __________________

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.