10 navika kako doći ponovno do forme

Stigao, a i već daleko je u prošlosti taj famozni 1. siječnja. , a  navike koje ste postavili kao rezolutan početak nove godine su već dio prošlosti. Ali svi znate kako idu te rezolutne odluke. Ili ste već do sada krenuli ili su već te odluke postale stvar prošlosti. S obzirom što nam je sve donijela 2020. godina, zdravke navike, motivacija i treninzi često nam budu poljuljani i padnu u drugi plan.

Prije svega, ova ideja “u formi” označuje naše najzdravije ja. Biti u formi nije broj na ljestvici ili paket vježbi. Umjesto toga, održavanje forme je način na koji se osjećate. Kada se ne osjećate u formi (zahvaljujući spomenutom nedostatku motivacije ili je kriva 2020. godine), evo 10 navika za prilagodbu kako biste se vratili u formu i osjećali najbolje.

1. UKLOPITI POKRETE U VJEŽBANJE

Ne trebate 60-minutni trening ili pristup teretani da biste ušli u formu. Umjesto toga, živite sve aktivnije, uklapajući u svoju rutinu pokrete bez vježbanja. Čak i ako imate uobičajeni posao na stolu, postoji mnogo načina da se više pomaknete. Primjerice, šetajte psa češće, stojte dok radite, idite u šetnju sa djecom, pokušajte vrtlariti ako imate dvorište, češće čistite kuću, šetajte gdje god možete, plešite dok kuhate ili se spremajte, protežite se dok gledate televiziju i izađite vani na konferenciju poziva.

2. NE ZANEMARUJTE ŽUDNJU

Žudnja nije pogreška ili kazna i nije tu da sabotira vaše zdravstvene ciljeve. Žudnja je zapravo jedan od načina na koji naša tijela pokušavaju komunicirati s nama. Osim toga, ako imamo veliku želju za pizzom i natjeramo se da umjesto toga pojedemo još jednu dosadnu salatu, to može dovesti do pijanstva, restriktivnog jedenja i nezdravog odnosa s hranom. Umjesto toga, pronađite alternative s hranjivom cjelovitom hranom koja će nahraniti vaše tijelo, poput kockica tamne čokolade  ili krumpirića od slatkog krumpira. Ako se ta žudnja za pizzom ponovo javi, pojedite zdraviju varijantu pizze koju nam donosi Martina .

 3. UČINITE VJEŽBANJE UGODNIM

Možda mislite da su one žene koje su uvijek u formi rijetki fonemen i koje su naprosto takve rođene da vole skakanje i trčanje, a svi ostali su eto propustili čarobne gene koji vole vježbanje. Ali pogodite što: to nije istina. Možda nećete urođeno uživati ​​u vježbanju, ali radost možete pronaći u vježbanju. Na primjer, isprobajte trening poput plesa ili zumbe kod naše ChikaZ Rijeka gdje se možda osjećate kreativnijim. Ne vježbajte jer moraš; vježbajte jer želite. Usredotočite se na to kako se osjećate u vježbi, a ako ne uživate u  kružnim treninzima ili dizanju utega, pronađite novi trening kojem ćete se radovati.

4. ZADRŽITE RUTINU 

Dobivanje (i održavanje) forme niz je jednostavnih navika. To je to. Pretvaranje zdravih praksi u navike korisno je jer nećete morati raspravljati hoćete li se pridržavati svake zdrave navike. Ako je joga dio vaše svakodnevice, ne razmišljate biste li ga trebali uklopiti u naporan dan. Dati ćete mu prioritet jer se o njemu ne može pregovarati, baš kao i pranje zuba ili skrolanje po Instagramu. Da biste izgradili navike, započnite s nečim laganim. Čak i dva skleka dnevno mogu se pretvoriti u 60-minutne treninge. Također, određene jutarnje i noćne rutine presudne su za cjelokupni zdrav život jer vam postavljaju cijeli dan za uspjeh.

GIM GYM RIJEKA

5. KORISTITE KALENDAR

Vježbanje traje više od puke odluke da ćete vježbati. Izrada plana, a zatim njegovo dodavanje u kalendar osigurava da ne postavljate samo realna očekivanja, već da ćete ih i slijediti. Kad je riječ o smišljanju rutine vježbanja, započnite s onim što znate da će vam ići, a ne s izazovom. Ne možete doći do pet ili šest treninga tjedno ako ne savladate jedan, pa započnite s onim što se čini izvodljivim. Bilo da je ponedjeljak ujutro ili subota popodne, pronađite vrijeme koje vam odgovara za vježbanje. Zapišite ga u svoj kalendar i ponašajte se kao prema bilo kojem drugom radnom sastanku ili sastanku: pojavite se na vrijeme, budite spremni i ne preskačite.

6. DODAJTE U PREHRANU ŠTO VIŠE POVRĆA

Želite promjene u prehrani, ali niste sigurni odakle početi?  Odgovor: ne brinite se zbog promjene, preobrazbe ili oduzimanja skupina hrane. Umjesto toga, jedite više povrća. Dodavanjem povrća ne samo da može rezultirati i samom žudnjom za istim (da, zaista), već i podsvjesno istiskuje prerađenu i slatku hranu (potpuno bez krivnje). Volite li jaja za doručak? Umjesto da se prisilite na smoothie, dodajte omlet špinatu ili na njega stavite avokado. Jedete li redovito tjesteninu? Bacite malo kelja i šparoga radi hranjivih sastojaka koji održavaju tijelo zdravim, a da se ne osjećate uskraćenima. Kada se usredotočite na dodavanje više dobrih stvari, hranu doživljavate kao gorivo, a ne u kategorijama „dobra“ ili „loša“ .

7. BUDITE FLEKSIBILNI 

Biti će trenutaka kada ste preumorni za vježbanje ili želite uživati ​​u čaši vina i cijeloj kutiji neke grickalice. Možda prespavate alarm i propustite jutarnji trening ili niste raspoloženi za smoothie. Ta vremena ne znače da niste u formi; znače da slušate svoje tijelo. Imajte jednostavan i fleksibilan plan izrade sigurnosnih kopija kako ne biste odustali kad vam plan ne uspije. Ako ste iscrpljeni ili zauzeti, idite u šetnju nakon večere ili odradite jogu prije spavanja umjesto vježbanja. Isto tako, imajte široku paletu zdravih obroka, tako da kada niste raspoloženi za obrok koji ste planirali brza hrana nije jedina alternativa. Imajte sigurnosne kopije, budite fleksibilni i slušajte svoje tijelo (čak i iznad slušajući plan ili raspored treninga).

8. ULAŽITE U SVOJE ZDRAVLJE 

Postoji razlog zašto skupi programi rade: kad ljudi ulože novac, veća je vjerojatnost da će ostati na dobrom putu. Pokušajte uložiti u internetsku pretplatu, novi par tajica ili lijepu prostirku za jogu i provjerite hoće li se vaša motivacija promijeniti. Isto tako, ulažite u zdrave proizvode. Budući da svježi proizvodi propadaju puno brže od smrznute pizze, vjerojatnije ćete se odlučiti za obrok koji sadrži voće i povrće, ako ni zbog čega drugog ne želite da vam novac ode u otpad. Također, razmislite kako i vi možete uložiti vrijeme i energiju; što više ulažete u sebe, to ćete više postati prioritet. Napokon, nema ništa vrijednije vremena, energije ili novca od vašeg najzdravijeg, najsretnijeg sebe. U skladu s tim investirajte.

MARTINA NOVOSEL

9. USREDOTOČITE SE NA SVAKI POJEDINAČNI IZBOR

“U ponedjeljak ću opet početi jesti zdravo” ili “Vježbat ću kad prođe ovaj stresni tjedan?”. Razmišljanje sve ili ništa automatski nas postavlja za neuspjeh. Umjesto da doživljavanje “ulaska u formu” smatrate dugoročnim projektom, usredotočite se na svaki pojedinačni izbor. Za početak ne morate čekati sljedeći dan, tjedan ili mjesec. Zapravo nikada ne trebate “početi ispočetka”. Neke će odluke biti iz užitka (zaslužili ste tu krišku pizze!), Ali te odluke ne znače ništa drugo nego što ste željeli krišku pizze i ne bi trebale utjecati na buduće odluke.

10. PROMJENITE MOTIVACIJU

Ako ste tjednima preskakali treninge ili naručujete hranu češće nego što kuhate, vaša motivacija možda nije dovoljno motivirajuća. Preispitajte  se zašto uopće želite doći u formu. “Svaki dan ići u teret” ili “trčati maraton” lijepe su odluke, ali morate pogledati širu sliku da biste ostali motivirani.

Hoće li vam ulazak u formu pomoći da živite dulji, zdravi život? Hoće li vam trčanje maratona povećati samopouzdanje?

Kada prepoznate pravu motivaciju i svrhu održavanja forme koja nema nikakve veze s vašim izgledom, zdrave navike ne samo da postaju održane, već postaju i ugodne. Više se nećete osjećati kao da morate vježbati. Umjesto toga, poželjet ćete vježbati jer će vam biti manje pod stresom tijekom dana ili zato što ako sada budete aktivni ostajete zdravi kako starete, tako da možete dugo živjeti s ljudima koji vole. Sad je to motivirajuće više od broja na ljestvici.

A ako Vama treba pomoć kao i nama, i ako se želite vratiti u formu i održati istu kroz kvalitetene treninge uz kvalificirane trenere, krenite zajedno s nama trenirati u Gim Gym Rijeka. 

ChikaZ Rijeka  je tu za Vas ako želite kroz ples i zabavu do željenih rezultata, a opet da se osjećate kretivno.

Mi već vidimo rezultate zdravih navika, a vjerujemo da ćete i Vi.

GIM GYM RIJEKA
1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.